یزدفردا " مأموران مبارزه با جرائم اقتصادي آگاهي يزد رئيس يکي از بانکهاي يزد را بعلت اختلاس و برداشت غيرقانوني دستگير کردند.
به گزارش یزدفردا " سرهنگ "علي طالبي" سرپرست پليس آگاهي يزد اظهار داشت: در پي اطلاع از انجام تخلفات متعدد و برداشت هاي غيرقانوني از اعتبارات بانک و حساب مشتريان در يکي از بانکهاي يزد ، مأموران مبارزه با جرائم اقتصادي آگاهي يزد تحقيقات خود را آغاز کردند.

سرهنگ "طالبي" افزود: مأموران پس از مدتي از انجام تحقيقات و پيگيريهاي مستمر در نهايت اسناد و مدارک وقوع جرم را جمع اوري کردند و سپس موضوع را به مقام قضائي گزارش دادند.

وي ادامه داد: در اين راستا طي حکم قضائي دستور جلب رئيس بانک صادر و قبل از اينکه نامبرده از موضوع مطلع گردد توسط مأموران دستگير و به اداره آگاهي انتقال يافت.

سرهنگ "طالبي"تصريح کرد: از وي تحقيقات فني و پليسي بعمل آمد و متهم با قرار گرفتن در برابر اسناد و مدارک جمع آوري شده به جرم خود و برداشت غيرقانوني از حساب اشخاص حقيقي با تنظيم سند اعتراف کرد و اظهار داشت:با جعل امضاء صاحبان حساب و تنظيم سند مبلغ 750 ميليون ريال از حساب يکي از مشتريان برداشت کردم و مبلغ 18 ميليارد ريال ازمنابع بانک را برداشت غيرقانوني نمودم و به حساب چند نفر واريز کردم.

سرپرست پليس آگاهي استان يزد خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفي شد و تحقيقات بيشتر در خصوص کشف ساير موارد تخلف نامبرده در شعبه مربوطه ادامه دارد.

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا